Ensam-tid!

Ikväll ska Jonny jobba över så nu har jag & Emil varit nere i butiken och handlat lite godis och mat! Tänkte ha maraton med någon dålig serie såfort Emil somnat. Kanske man skulle lägga en ansiktsmask också? Sånt man aldrig har tid med annars. Hoppas verkligen han tänker jobba länge nu, haha. Blir lite halvdeppig om han kommer hem halv-sju och Emil fortfarande är klarvaken. Nä, nu vill jag faktiskt utnyttja min ensam-kväll! :)

Emil har förresten varit superduktig idag och verkligen kämpat sig framåt på golvet. Väldigt, väldigt sakta visserligen MEN några decimeter fixade han, med mobilen som lockbete. Han drar sig fram några millimeter, sen tittar han upp på mig och ser alldeles överlycklig ut innan han försöker igen. Så stolt jag blir.


 


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken duktig kille!

Njut av din ensamma kväll nu :)

2011-03-30 @ 21:43:22
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0