FÖRRESTEN:

Är det någon släkting eller inbjuden vän som har lust/vågar/vill läsa någonting (text, dikt, sång..) på dopet så VÄLKOMMNAS DET VÄLDIGT HÖGT. Vi är ett litet gäng fegisar så jag blir såklart inte besviken om ingen vill men jublande lycklig ifall någon skulle. Antingen själv eller tillsammans med någon.

Hör av er!!!

Ville bara få det sagt. Nu ska jag fundera vidare på dopprogramet!

Uppdatering:
Söker också någon som kan tänka sig att stå vid ingången och dela ut dopprogramen till gästerna när de kommer.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har ett underbart förslag Aggi.



DU kan sjunga? :D

2011-03-01 @ 22:10:38
Postat av: mimmi

får jag dela ut?!? :D:D:D::DD

2011-03-01 @ 23:18:07
Postat av: moster

Jag gillar Sandras förslag!! :D

( men vågar jag läsa det jag skrev på bloggen? :( )

2011-03-02 @ 10:15:59
URL: http://sovmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0