Godmorgon!

Idag släpade jag mig upp samtidigt som Jonny åkte till jobbet, 07.15! Vi ska nämligen bort till hälsostationen alldeles strax och kolla vikt & längd, samt vaccinera Emil. Ska bli jättespännande. Vi har varit lite dåliga på att gissa denna gången men jag tror Jonny har sagt något om 8,3 kilo. Då tippar jag på något under..säg, 8,2 kanske.

Har förresten gett upp hoppet om att komma in på skatteetatens hemsida och kolla skatten. Förhoppningsvis kommer den i brevlådan idag istället. (man kan ju alltid hoppas..)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Kul att du också är från Malmö och hitta min blogg. Lägger till dig på bloglovin! Men vilken sötnos Emil är! =)

2011-03-23 @ 10:29:29
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Sara - Mamma till Liam

haha :P



Hur stor var sötisen nu då? Nyfiken =)

Det är 5 månaders vaccin va?



2011-03-23 @ 14:52:13
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0