GRÖNA DOPPROGRAM?

Hahaha, jag blir så deprimerad. Igår tog vi oss tid till att skriva ut alla dopprogramen men som vanligt fick vår väldigt speciella skrivare för sig att leva sitt eget liv. I början gick det jättebra, men helt plötsligt tyckte skrivaren att det skulle vara roligare om min fina silverfärg ersattes med någon märklig grönblå nyans. Helskumt.
   Visserligen tyckte Jonny att de blev snyggare som gröna (tack så himla mycket för det då!) och visserligen så kan jag acceptera färgen (eftersom jag inte har så mycket val). Det som irriterar mig är att de första programen kom ut som silver - på ena sidan.

Sen ville inte skrivaren samarbeta alls längre så nu får vi helt enkelt leva med att vi har ett gäng hel-gröna program, och ett gäng med den förfärliga kombinationen grön på utsidan och silver på insidan. Lägger dem underst i högen och hoppas att alla vill dela tv&två, så att vi slipper använda dem. (hint!)


Kommentarer
Postat av: mimmi

ska inte fortsätta retas genom att dela ut dom först, ska vara snäll :D

2011-03-05 @ 19:43:36
Postat av: Sanne

jag gillar grönt! :)

2011-03-06 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0