Helgen!

Har haft en jättemysig helg och bloggen har fått komma lite i andra hand.

I fredags var jag hembjuden till Jenny på tjejkväll.
Hon hade bakat en massa gott, ställt fram vin och skaffat en riktig tjejfilm. Känns så roligt när man kommit upp i den åldern att åtminstone hälften av de andra tjejerna också hade barn, några var gravida och huvudsamtalsämnena kretsade kring förlossningar och graviditeter.

På lördagsmorgonen tog jag, Jenny och Emil en fika på en jättemysig uteservering ända nere vid vattnet! Äntligen är det så varmt så man kan sitta ute. (okejdå, med några filtar runt sig). Vi tittade på ankor, planerade för sommaren och njöt av solen.

På kvällen åkte jag in till Oslo för att gå på Carros avslutningskväll innan hon flyttar till USA. Vi åt taco och kladdkaka, spelade singstar och sen vill jag egentligen inte säga så mycket mer än att även om man har både barn och husamorteringar så har man fortfarande behov för att bara vara 21 ibland!

På söndagen myste vi hemma med tv-serier, god mat, promenad och ostbågar.
Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahahahaha <3 synd att jag missade ditt 21årsbehov, låter spännande!

2011-03-28 @ 13:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0