Jobbintervju!!

Aaaahhh. De ringde nyss från ett jobb jag sökt. (okej, jag erkänner. först ringde de och jag vågade inte svara. sen ringde jag upp och då svarade inte hon. och nu ringde hon igen. he.). Och nu har jag på något vänster lyckats få en intervju till på tisdag 11.00. HJÄLP??? Jag hatar anställningsintervjuer!

Tanken är alltså att jag ska börja jobba lite kväll och helg för att spara in på mammapengarna så att jag istället kan få dem över en längre period. Annars slutar de komma i juli och då står vi där och ska försöka överleva på Jonnys lön tills Emil känns redo att skolas in på dagis.

NERVÖS GÅNGER TUSEN MILJONER!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klarar du galant Aggi!!

2011-03-04 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0