Produktiv som tusan! (med mina mått mätta)

Tittar ut genom fönstret och undrar lite vad som hände med våren? Det ser jättekallt ut idag och har inte varit minsta gnutta sol. Jättetråkigt. Så vi har hållt oss inne idag. Emil har av någon anledning varit ovanligt trött och är just nu inne på sitt andra lång-sovnings-pass så jag har passat på att fixa med lite småsaker. 
  
Har satt upp en rullgardin i fönstret (så nu slipper min syster gnälla över det nästa gång hon kommer på besök. eller vid närmare eftertanke så kommer hon nog gnälla ändå, för att färgen säkert inte är tillräckligt mörk.), lagt ut en liten matta på golvet och skruvat upp en läslampa. Plötsligt blev det mycket mysigare här inne! :)

Dessutom har jag fixat det trådlösa internetet som jag lyckades ha sönder för ett tag sedan. I flera veckor har vi haft en enorm 20-meters-sladd mellan boxen och datorn, som står en halvmeter ifrån varandra. Inte sådär fantastiskt snyggt. Och så har jag strykit lakanen som skräpat i hallen i flera dagar, och packat upp en massa ved.

Alltså; lyckad dag!

Kommentarer
Postat av: moster!

jadå, jag hittar något annat att klaga om :D va inte orolig ;D

2011-03-29 @ 23:14:58
URL: http://sovmorgon.blogg.se/
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Och jag som tyckte att jag varit produktiv idag som tvättat tre maskiner och bakat thékakor, men du var snäppet värre.

2011-03-30 @ 16:25:44
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0