Skattetaten

Aaahh. Här har jag längtat, och längtat i flera veckor efter att kunna logga in på skatteetatens hemsida och se deklarationen och skatteåterbäringen/restskatten som skulle komma upp idag 08.00. Men vad händer? Jo, systemet har kraschat! Oväntat? Inte det minsta. Irriterande? JA!




Hursomhelst. Nu ligger Emil och förmiddagssover men såfort han vaknar tänkte jag att vi skulle ta oss en liten tur in till stan. Så himla fint väder och sitta inne är det sista jag tänker göra!
   Men först planerar jag att bege mig ut i snömassorna i trädgården och hämta ett par av trädgårdstolarna. För igår smälte den sista snön bort från balkongen så inget snack om saken; DÄR ska stolarna stå så vi får lite användning för dem. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0