SOLSKEN!!!

Solen lyser in och gör att jag knappt kan läsa vad som står på datorn. Men jag tänker inte klaga det minsta för det betyder att våren kanske faktiskt är påväg. Börjar äntligen våga hoppas. Hurra, hurra, hurra!

Nu hör jag Emil ligga och prata lite med sig själv därnere så ska gå ner och hämta upp honom så han får i sig lite gröt. Sen tänkte jag - om han tillåter - sätta mig ner och försöka knåpa ihop en dop-inköps-lista.
   Känns som helt otroligt mycket som måste handlas och fixas. Min mamma försöker lugna mig med att det är ingen som bryr sig. Men jo - JAG bryr mig! Och JAG vill ha det fint!

Haha, jag tycker det är tokjobbigt (men väldigt roligt!) att planera dop. Vågar inte ens föreställa mig hur det skulle vara att planera bröllop. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0