Underbara vår!

Ja, här kommer ännu ett löjligt hurra-för-våren-inlägg men jag är verkligen SÅ glad för att vintern äntligen börjar ge med sig. Jag är nog världens sämsta vinter-människa och såfort kylan börjar komma på hösten så vill jag mest bara gå och gömma mig någonstans och inte öppna ytterdörren förren blommorna slår ut igen.

Men i veckan väntas det upp till 12 grader och sol så nu är det dags att vakna upp igen! Ska försöka hinna med både glass på union brygge med Madeleine, och kaffe på uteservering med Jenny i veckan, bara för att fira in våren. Och på onsdag är det dags för Emils andra vaccinations-spruta. Uff. Stackare.

Igår var så varmt i solen att ytterkläder kändes överflödigt. Emil fick därför inviga balkongen helt & hållet i sina vanliga innekläder och DET kan jag säga uppskattades. Jättespännande att kunna pilla på saker istället för att ha händerna instängda i tjocka vantar. Så himla skönt att bara gå rätt ut. Snart dags att köpa solkräm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0