VAD HÄNDE NU?

Igår var jag sprudlande glad, hade energi i mängder och ja - allt var toppen. Idag ligger jag nerbäddad i magsjuka och vågar inte gå en meter ifrån min spyhink. Har kräkts nästan non-stop sedan fyra imorse. Och om tre dagar åker vi till Malmö.
   Nu tar jag visserligen livet av mig om jag måste ligga såhär i tre dagar men risken är ju relativt stor att någon av de andra blir/redan har blivit smittade även om jag hinner tillfriskna.

Nä, nu tar vi det säkra före det osäkra. Ikväll byter vi alla lakan och så flyttar jag upp till gästrummet på övervåningen. Tråkigt nog så har jag ju råkat ockupera stora badrummet så Jonny får snällt hålla sig till lill-toan, men han ska väl överleva det också.

Tack och pris för den fantastiska uppfinningen omsorgspengar iallafall, så att Jonny kan vara hemma och ta hand om Emil medans jag ligger och funderar över mitt testamente. (nästan iallafall). + att han redan har plockat undan, tömt diskmaskinen, just nu håller på att dammsuga övervåningen och därefter tänkte starta en tvättmaskin - samtidigt som han leker med Emil, hämtar dricka till mig och tömmer min äckliga hink.
   Får nästan dåligt samvete!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh. oj, vilken fin man du har! :)

Stackare dock! Krya på massa massa! <3

2011-03-07 @ 12:27:35
Postat av: mimmi

åh krya på fort!! legat här med spyhinken redo hela natten, kniiiiiper igen :(

2011-03-07 @ 13:29:30
Postat av: angelica

krya på dig! Hoppas att familjen slipper bli smittad!

2011-03-08 @ 12:42:16
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Camilla

Krya på dig!

2011-03-08 @ 14:18:56
URL: http://camillasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0