Emil & Julia

Emil är förälskad! Det var nästan lite kärlek vid första ögonkastet för Emil idag. De tittade på varandra med stora förvånade, och intresserade ögon. De höll varandras händer. De pratade och skrattade. Men sen försökte Emil ta sig närmare Julia och lyckades skrämma henne rejält. Haha, och givetvis tog Emil efter och de började gråta ikapp.

Frågan är om han blev så rädd av hennes plötsliga gråt, eller om han blev sårad av hennes avvisande (haha), eller om han ens visste själv varför han blev ledsen. Men så fortsatte det i alla fall. Julia verkade tycka att det var jättespännande och roligt - men helst på lite avstånd - och Emil ville helst fram och vara lite närgången.

Hursomhelst, en jättemysig dag och jag är verkligen så glad för att vi fick tag på varandra! :)


...och ett par sekunder senare:


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vilka sötnosar!



Vad kul att jag hittade din blogg och få se hur underbart fint ni fått det. Jag var med en kort liten sekvens i en tråd du startade på familjeliv för evigheter sedan (89:or som planerar barn eller något sådant hette den), så hittade bloggen när jag kikade in där igen nyligen. Som sagt jättekul att se hur bra det gick till slut! Kommer givetvis kika in här igen :)



Hälsningar Pernilla

2011-05-04 @ 12:47:25
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: sara

Hihi dom är så söta :)Jag hoppas att Julia vågar lite mer nästa gång ;) haha Kram till er :)

2011-05-05 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0