Besöken avlöser varandra!

Pappabesöket i förra veckan gick helt ok. Eftersom att jag inte gick in med några gigantiska förväntingar om att han helt plötsligt skulle bete sig som den perfekta pappan, så behövde jag inte heller bli besviken. Det var lite upp & ner. Sådär som det brukar vara. Och han fick åka hem en dag tidigare än planerat. Har blivit lite hårdare med vilket slags beteende som är ok i mitt hem, och framför min son, och vad som inte är det.

På fredagen fick Emil leka en liten pyttestund med sin pappa innan det var dags för sängen. Resten av kvällen spenderades med hamburgare i soffan framför en film. På lördagen var det dags för projekt: hämta hem soffan (hurra, hurra, hurra!!!), och sen fick jag en (helt galet fantastisk) barnfri kväll medans Jonny hade lite pappa-son-ensamtid. Och på söndagen blev det som sagt hemresa igen för pappan.

Nu i dagarna har jag mina föräldrar på besök (hektisk höst - minst sagt!) och vi myser med promenader, god mat och lite småutflykter. Nu är de ute på en liten tur med Emils födelsedagscykel - tvivlar inte på att han är toknöjd med den aktiviteten!!!

(och just nu kunde jag befunnit mig på ett lyxhotell i Barcelona och legat och druckit dyr champagne i en vit säng på taket - helt gratis. men det gör jag inte. dum som jag är..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0