Hejdå skruttsoffa!

Idag har mitt vardagsrum haft tre olika möbleringar. Detta är för att....MIN NYA SOFFA ÄR FÄRDIG! Eller alltså; den står på ett lager nånstans och jag har inte riktigt funderat ut hur jag ska få hem den än. Men nu har det åtminstone varit två män här och plockat ner den gamla äckel-baby-spya-soffan i smådelar. Imponerad som tusan över att den gick att bli av med så fort. Trodde jag skulle få kämpa. Men nejdå. På bara någon timme hade flera hundra varit inne och tittat på min bortskänkes-annons, och jag var fullständigt nerringd/sms-ad/mailad.

Så ikväll har jag & Emil invigt den nya (obs: väldigt tillfälliga) madrass-soffan med att fredagsmysa till fem myror är fler än fyra elefanter, och nu hör jag nästan hans små snarkningar hela vägen upp till övervåningen. Dags att plocka fram ostbågarna!


Dagens förvandling i bilder:

1. Den fula gamla soffan.



2. Väldigt, väldigt tomt...


3. Så-länge-madrass-mys-hörnan!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

MYYYYYYS! :D

<3

2011-11-05 @ 17:29:29
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Ser super mysigt ut! =)

Kram!

2011-11-16 @ 15:03:16
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0