Morgonstund har guld i mun!

Uppe med tuppen idag. Javisst; imorse kände jag mig sådär perfekt utvilad och ambitös nog att också gå upp när väckarklockan ringde. Sitter nu och njuter av de sista slurkarna från en stor latte medans jag väntar på soluppgången. Snart är det dags att gå ner och väcka Emil och göra honom klar för dagis. (!). Japp; ni läste rätt. Dagis! Okej, kanske ni tolkade fel. Vi har hur som helst bokat in en liten titt med ett mysigt litet naturdagis här i närheten. Känns helknäppt att det redan är dags för sånt, men också lite spännande.

Jag har ju blivit pinsamt bortskämd med Emils nätter sen jag startade projekt: ingen mjölk. Är fortfarande lite skeptisk till om det verkligen var mjölken som orsakade en periods kaos-nätter men faktum kvarstår: det började samtidigt som han började med mjölk och slutade samtidigt som han slutade. Nu somnar han lätt som en plätt på kvällen och jag vågar knappt berätta hur länge han sover på morgonen. Okejdå - jag måste ju skryta lite; igår sov vi till halv elva (!!!!!!!!!!!!!!). Kanske jag skulle ge mig på ett litet mjölkexperiment om någon vecka eller två och se vad som händer?


Mammas galna unge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur menar du ingen mjölk???



sov han dåligt av att dricka mjölk?



jag undrar för min pojke dricker alltid mjölk innan han somnar och om nätterna och han sover sjukt dåligt...



tacksam för svar!

2011-11-25 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0