Syster-liten på besök!

Jepp-jopp. Imorse anlände min lillasyster med nattbussen från Malmö. Äntligen. Nu ska vi ha flera systerdagar med julhandla, julbaka, julpyssla, julpynta och julfika på schemat. Idag har vi varit på en minitur ner till centrum och ätit våfflor med socker & sylt i soffan till middag. Kan jag klaga? Nej! Det bästa av allt är nog ändå att när hon åker härifrån på måndag så är det inte tillbaka till skåne hon ska. Istället har hon en månads jobb på Osloavdelningen till det företaget hon jobbar hos framför sig, med en gratis lägenhet i centrala Oslo. Om jag tänker hänga där mycket? Gissa!


En mycket, mycket, mycket liten Emil - för ganska exakt ett år sen!


Kommentarer
Postat av: Sara och Liam

Emil ser så himla "vuxen" ut.. eller ja inte vuxen som i vuxen, utan verkligen som ett barn :) Jättefin!



Jag läste faktiskt det för ett tag sen.. att han valde att lämna er. Tråkigt! Jag har ju bott med exet från maj till 1/11, med ett litet avbrott på ca 1 månad då han bodde hos sin syster.. så allt är väldigt jobbigt än, men jag träffar en ny kille och det känns bra :)



Hur går det med allt annars? Kraam

2011-11-24 @ 21:34:22
URL: http://saratholson.blogg.se/
Postat av: mimmi

1. men! drömjobbet!!! 2. håller med om att emil ser så himla vuxen ut i ansiktet, sötaste! 3. åååååh bilden. lilla lilla knytte. 4. gud vilken komplimang att få höra att ens son är trygg. är så himla himla stolt över dig. du får lära mig i framtiden.

2011-11-25 @ 01:10:12
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Härligt! :)

Låter som värsta drömjobb ju! :)

Kram!

2011-11-28 @ 15:16:14
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0