Perfekta presenten!

(Okej-okej. Jag vet att jag är lite ute i sista sekunden här, som vanligt, men:) Jag har hittat den perfekta ettårs-presenten till Emil och ÅH, vad jag vill ha den.

Har länge varit inne på att han ska få ett leksakskök eftersom; 1. han älskar att pilla på & öppna/stänga saker. 2. han alltid kryper direkt fram till köken i diverse lekhörnor 3. det hade sett fint ut i hans rum. (okej, jag erkänner: sista punkten var kanske lite för min skull..).

Min tanke var egentligen att svänga inom Toys'rus någon dag men bara sådär för skojs skull började jag googla lite för att kolla utbudet. Och där fanns den. Så galet söt. Så himla fin. Så perfekt. Men (det finns alltid ett men när det handlar om mig..): det finns ungefär 0,001% chans att den hinner komma fram innan hans födelsedag, eller ens innan jag åker till Malmö.

Mina alternativ:
 
1. Hålla mig till plan A. Dvs: köpa Toys'rus-köket som jag förresten hoppas ens existerar, och glömma denna.
Fördel: Smidigt & säkert billigare. Nackdel: Kommer alltid ångra mig.

2. Beställa spisen och hoppas på mirakel. Alternativt köpa "sålänge-present" och låta honom få den senare.
Fördel: Jag får köket jag vill ha och Emil är ändå för liten för att inse min miss. Nackdel: Jag vill att han ska ha den på sin födelsedag. Vill. Vill. Vill.

3. Ge honom det i julklapp istället.
Fördel: Det hinner garanterat fram. Nackdel: Måste frakta tungt kök på resan ner till Malmö i jul, för att så ta det tillbaka igen efter jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0