Goddag september!

Idag är första dagen i mitt nya liv och änsålänge känns livet rättså fint! Det var alldeles tokigt mysigt att sova i nya lakan inatt och ett löfte till mig själv och mitt nya liv borde helt klart bli att bädda nya lakan minst (okej, lova nu inget som du inte kan hålla)..lite oftare.

Hade egentligen runt 1000 planer för allt jag skulle göra när Emil somnade. Förutom att organisera om hela förrådet, hela garderoben (som helt plötsligt blivit dubbelt så stor!), och flytta om allt som jag vill ha det i köksskåpen så skulle jag dessutom ta världens längsta dusch, pilla med naglar och hår och kanske bädda ner mig med lite mat framför en film. Jag skulle egentligen tillochmed få besök.
Men tyvärr märktes det att vi inte kom i säng sådär väldans tidigt kvällen innan så jag stupade i sängen med en påse popcorn strax efter Emil lagt sig. Inte ens middag hann jag med. (förlåt mamma!)

Emil sov däremot oroligt hela natten och jag vaknade flera gånger av att han låg och grät i sömnen. Stackars, stackars fina lilla Emil. :( Åh, vad jag önskar att han slapp utsättas för det här. Tur att barn glömmer fort..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Tack! =D



Vilken fin bild på lille Emil! :) Så himla söt. Hur går det med allt? Jag har inte haft så mycket tid att läsa din och andras bloggar. Försöker hinna ikapp. :)



Förresten har du sett vi söker skåne bloggare?



Kramis!

2011-09-02 @ 21:32:37
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/
Postat av: Gabbi

Imorgon kommer jag och kramar på både dig och lillen. Jag längtar!!

2011-09-02 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0