Jag sitter åtminstone inte ensam!

Bläddrade igenom min kalender lite och insåg hur otroligt fort resten av året kommer gå. Nästan varje helg är det något inplanerat (så ifall någon vill komma på besök så får ni skynda-skynda med att bestämma helg!!!). Men det är roligt. Bättre det än att jag sitter och bittrar sönder i min ensamhet. Okejdå. Så illa hade det kanske inte varit då. Men ändå.

Idag kommer tillexempel Gabbi & Linnéa hit på myskväll. Och ännu bättre är att Linnéa dessutom tänker stanna tills minst efter helgen. Lycklig. Men först ska jag och Emil in till stan och träffa Sara & Julia en stund.

Och, och, och, och, och: igår tog Emil nytt steg-rekord. Nio steg irad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0