Mysfredag!

Har inte så väldans mycket att komma med idag faktiskt - veckodagen till trots. Men jag kan ju berätta att det faktiskt blev soffhandel idag. Hipp hurra!! Kanske inte direkt drömsoffan jag pratade om igår, men en helt okej och ganska mjuk, lite större, men framför allt mindre äcklig soffa som nog ska duga alldeles utmärkt. Det gäller att inte ha för höga krav i livet! (läs: är man desperat så är man)
6-8 veckors leveranstid är däremot inte allt för uppskattat från min sida. Vänta är inte min starkaste sida...

Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en skål chokladbolls-smet och min Gossip Girl-box. Jepp, jag glömde köpa godis så man får ta vad man har. Dock utan vaniljsocker, för det var tydligen slut. Och att rulla bollarna kändes allt för avancerat. Det är ju trots allt bara mig. Som sagt; sänk kraven!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Härligt med ny soffa! :)

Kram!

2011-09-25 @ 10:14:59
URL: http://sojkasframtid.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0