Mysiga dagar

I måndags var det lekdags igen för Emil & Julia. Julia var fortfarande på dagis när vi kom, så jag köpte med mig mat från stan så fick Emil sova middag medans vi lunchade lite. Eller rättare sagt: det var planen. I verkligheten hade Emil inte alls någon lust att sova utan han fick helt enkelt vara med att äta. = nöjd bebis!

När Glenn kom hem med Julia så begav vi oss till en jättestor inredningsbutik som jag - mot alla odds - aldrig besökt förr. Sånt är farligt! Jag älskar inredningssaker, och hade jag bara haft lite mer pengar så hade jag nog vågat kalla det en hobby. Det känns dock lite pinsamt att säga att man är intresserad av inredning när man fyllt hela sitt hem med IKEA. Men någon dag!

Igår var jag på mammalunch ute i Svelvik med några som jag träffade i söndags. Mysigt! På kvällen hade jag lite skräckfilm-kväll hemma. Eftersom jag inte direkt kan flyga och flänga runt på stan på kvällarna med tanke på att jag är ensam med Emil så får jag helt enkelt vara tacksam för att jag har gott om plats till att bjuda hem folk.

Nej, oj, nu vaknade visst Emil! 

 
Jordglob till mamma & lampa till son!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Waaaaowww!!! ÄLSKAR jordgloben! :D

2011-09-19 @ 16:48:41
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0