Ny vecka

Godmorgon! Vi har haft en jättelyckad helg. I lördags var vi som sagt hemma hos Sara & Glenn på lek och middag i deras nya hus. Så himlans, himlans mysigt! Måste skryta lite av Julia också som nu kan både ställa sig upp och tillochmed ta några steg. Det är mer än vad man kan säga om Emil, men han kanske brås på sin fegis-pappa som lärde sig stå och gå längs möbler tidigt men inte vågade släpa taget förren jättesent?
På kvällen blev det lite kinamat och vin med en vän, och det är ju absolut aldrig fel. Dessutom fick jag garaget uthyrt tidigare på dagen, så nu har jag en sak mindre att bekymra mig över.

På söndagen var vi på Intro. Intro är en "kyrka för folk som inte brukar gå i kyrkan" och ett initiativ som några vänner till mig varit med och skapat, och som nu växt sig jättestort. Även om jag knappast ser mig som religiös så är det jättekul att gå dit. Människorna där är helt fantastiska och dessutom underbara att ha i Emils liv.
Nu ska vi strax in till stan och fixa lite småsaker. Därefter ska vi möta upp Sara & Julia; och det längtar vi massvis till.

 

Ps: I söndags sov Emil till nästan halvelva. (!!!!!!!!!!!) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0