Regn-lördag

Igår hade jag och Emil en liten fixa-hemma-mys-dag! Jag både klippte gräsmattan och skurade och rensade hela kylskåpet, och för mig räknas det som att vara extremt produktiv. På kvällen var jag alldeles galet trött (igen, vad är felet på mig?) men att lägga sig halvelva en fredag kändes inte helt ok. Hade precis tänkt ge vika för tröttheten när en f.d. kollega erbjöd sig att komma över med en flaska vin och hålla mig sällskap, så då orkade jag några timmar till. Spontanbesök är alltid mysigt! :)

Idag ska vi få besök av Gabbi och det är absolut inte fel. Emil är dessutom störtförtjust i Gabbi så han kommer garanterat bli nöjd när han får se vem som kliver av tåget. Dvs om vi vågar oss ut i ösregnet. Förutom vädergnället har vi det jättefint här hemma. Emil jobbar på som bara den med att försöka ställa sig upp - dock utan några jättefantastiska resultat. Men det kommer, det kommer!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0