Bebisbilder på Emil!

När Emil var en månad så var vi ju hos en fotograf och tog en himlans massa bilder. Nu har tydligen den fotografen gått i konkurs och jag fick ett mail om att jag kunde få köpa en cd med alla bilder som togs den dagen i högupplöst och redigerat tillstånd, till ett starkt reduserat pris: 1.499.

Fick också en länk så att jag kunde titta på alla bilderna på internet, och åh-håhå vad frestande. Visserligen blandat med en massa gulli-gull bilder på mig och Jonny och det känns ju kanske inte som prio 1 att hänga på väggen just nu, men en eller två bebis-Emil kunde jag absolut tänkt mig!


 
 


 

(Ps: om någon/några släktingar eller liknande är intresserad av bilderna så är ni väldigt välkomna att vara med och splitta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0