Fredagsstämning!

Äntligen fredag! Även om jag fortfarande är hemma på dagarna så är det ändå alltid något speciellt med fredagar. Nu har vi flera mysiga familjedagar framför oss, och även om sovmorgon förmodligen är oaktuellt så har vi åtminstone inga tider att passa. Vanligtvis måste jag stressa som en tok för att få Emil på plats innan 10.00, vilket är dagisets önskemål!
Okej, om jag erkänner så kanske vi hade kunnat komma iväg lite (mycket) tidigare om vi inte låg i sängen och myste med Disneyfilm varje morgon. Men det är ett perfekt recept för en något (mycket) morgontrött mamma att få några minuters extravila, och dessutom en lugn och fin mamma/son-start på morgonen, så det är definitivt ingenting som jag tänkt ändra på! :)

Idag har jag varit ambitiös nog att köpa med mig golvrengöring hem (vilka intressanta blogginlägg jag skriver..), så nu står det storstädning på schemat. Nya lakan och fredagsfint ska vi få det! På menyn ikväll står det indiskt, vilket är en av mina största favoritet så att säga att jag längtar vore en underdrift.


Jag & Emil för ganska exakt ett år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0