Helgen!

Idag är det tisdag och veckan rinner på i ett faktiskt ganska behagligt tempo. Helgen var dödsmysig! Som vanligt. Förlåt, men jag är fortfarande nykär så det glittrar och då kunde vi spenderat dagarna på en soptipp och jag hade ändå haft matrial till att skriva en uppsats om vilken fin helg jag haft.

På fredagen unnade vi oss farligt god mat och vin och om jag tänker efter riktigt ordentligt så kan det faktiskt gått en tequila eller så också. På lördagen var vi först på vildmarks/trädgårds-mässa (inte dåligt tänkt kombo för att locka dit både herrn och frun i hushållen) och tittade och åt, och framför allt åt lite till på allt och ingenting.
Efteråt var vi hembjudna hos Dans mamma på middag. Mysigt! Plötsligt blev klockan mycket och läggdags för Emil, så vilken tur att Dans mamma fixat både säng, ett lager med kläder och allt annat som kan tänkas behövas för en spontan övernattning. Själva tog vi bussen in till stan för en helkväll med drinkar och Dan fick bevisat sin något smålöjliga teori om hur många sekunder det skulle ta innan någon försökte stjäla mig när han fejkade ett toalettbesök.


 
 


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Ilian

Hej! DET var längesen nu och oj då stor Emil har blivit. Hur har ni det? Så kul att lilleman trivs på dagis, det är ju så viktigt för dem att träffa andra när dem blir större :-) Hoppas ni har det bra. Vad sägs om en träff nu när det börjar bli lite finare väder ute? Kanske kan ses i en park eller så en helg då solen tittar fram? Vore superkul att se er igen :-) Kram från oss

2012-04-19 @ 08:29:38
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0