Påsk i huset!

Det här gör jag för två anledningar (kanske tre). För det första blev jag uppriktigt förvånad över hur många som faktiskt tittar in varje dag trots att det inte kommit ett andetag på evigheter. För det andra så har jag faktiskt ingenting att skylla på länge; Emil är inskolad på dagis men jag har fortfarande inte kommit mig ut på jobb. Alltså har jag allt tid i världen (väldigt stor överdrift)!

Men vi växer och mår bra! Nåja, växandet kanske Emil står för men välmåendet gäller oss båda. Och nu har påsken flyttat in. Jag skulle kanske inte kalla mig för påskfanatiker men lite gult och fjädrar hör faktiskt till. Om inte annat så för Emils skull. Och höjdpunkten i mitt pyntande är givetvis ett gult påskunderlägg som Emil gjort på dagis. Stoltare mamma får ni leta efter!
  
Nu sitter mamman i huset och njuter med en kartong (mamma, läs: glas) äppeljuice mens de två herrarna fortfarande ligger nere och snarkar tillsammans. När den äldre väl kommit sig iväg till jobbet så ska jag och Emil ta en mysig långfrukost hemma och sedan traska iväg till dagis, för sista dagen innan påskledigheten.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen en uppdatering!

Hoppas allt är bra med er! <3

2012-04-09 @ 00:11:04
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0