Snart ska vi dansa hula hula hela natten!

Okej. Jag har härmed portat mig själv från http://www.netthandelen.no/ för all framtid. (vi kan ju åtminstone göra ett försök). Efter utemöbelsköpet igår - som jag är stornöjd med! - så finns ju den där lilla detaljen om att alla varor som man beställer samma dag går under samma expeditionsavgift, och så sparar man ju in en del på portot om man beställer mer. (farligt, farligt!)

Plötsligt hade vi lagt in bud på lite allt möjligt, och vunnit lite här och där. Så nu är vi bland annat stolta ägare av en fisk-röknings-maskin! Nåja, lite hemmarökt lax är ju knappast världens undergång. Värre är det när man ligger i sängen tolv på natten och ser sekunderna ticka ner på något väldigt frestande men något mindre intelligent köp.
Hur som helst så hoppas jag att så många som möjligt tänker komma på hawaii-fest vid bambu-baren i sommar!!

Røykeapparat til fiskefangsten - netthandelen.no


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha!!



Bambubar!!!??

Åhh, underbart!

(Ingår hemmarökt lax?)

<3

2012-04-27 @ 22:15:31
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0