Världens finaste!

You could be my unintended
choice to live my life extended
You could be the one I always love

Lycklig. I helgen har jag verkligen fått bevis om och om igen att jag lever med världens absolut bästa man!
Inte så att jag fått ett 50-karats diamanthalsband eller en långweekend till New York, men ständiga små ord och detaljer som visar att han finns, ser, och uppmärksammar. Och det är just de detaljerna som är och alltid kommer vara det absolut viktigaste för mig!

Som i lördags när jag själv kände mig lite smådeppig, orkeslös och inte sjuk men ändå svag. Lite ofrivilligt innesluten utan anledning och utan att veta varför. Jag blev placerad i soffan med en cider, en bok och en skål ostbågar medans han själv nattade Emil, plockade undan och diskade efter Emils middag och sedan ställde sig och lagade mat åt mig.
Och just där och då fanns det absolut ingenting i världen jag önskade mig mer!

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you

You should be the one I'll always love


Kommentarer
Postat av: Sofia

!!! :')

2012-04-27 @ 22:17:54
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0