2012

Long time no see. Skulle väl vara en underdrift det. Men här är jag. Vid liv. Och gladare än någonsin! Efter femhundratrettioåtta klagomål om uteblivande uppdateringar och en smula irritation över att diverse personer har valt att ta den enkla vägen och bara klicka sig in på internet och uppdatera sig om Emils liv, istället för att faktiskt höra av sig och visa intresse så ger jag upp; tillbaka!

Hursomhaver. Miniuppdatering tio i topp (i kronologisk ordning) sedan sist:

1. Göteborgsbesök hos Sandra med jul på Liseberg, träffa tomten och mys.
2. Förjulsdagar i Malmö: stressigt som tusan, men alltid något speciellt.
3. Emils första "riktiga" julafton i fullständig extas med massa paket, mat för att mätta ett mindre afrikanskt land och hela tjocka släkten.
4. 27 december och en viss stor, svart, norsk bil svängde äntligen in på uppfarten och hela min kropp bubblade över.
5. Fantastisk-spektakulär-gånger1000-kväll/natt på Hilton i Malmö!!!!
6. Nyårsafton med massa nytt folk, fri bar och en Emil som var i trygga händer.
7. 2012: året som jag inte ens vågar gissa hur det kommer bli!
8. 31-års-tapas-fest hos mig med långbord genom hela vardagsrummet och mängder av fina människor.
9. Hemligt, livsavgörande och jätteläskigt.
10. Jag har fått en pojkvän!!! Efter fyra månader kändes det bara dumt att fortfarande sitta och försöka förneka hur glad jag verkligen-verkligen-verkligen är i honom. Så; nu är det officielt. Vi är tillsammans! Och jag är lycklig. Minst sagt!

Har hundratals bilder som borde läggas upp men var sak har sin tid och nu vaknade visst Emil!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag är så otroligt glad för din skull, dessutom verkar han ju topp! (du är ju värd det bästa så...) <3

2012-01-16 @ 18:57:27
Postat av: Anonym

Så himla glad för din skull!

Väntar med spänning på den 100 bilderna :-)

2012-01-17 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0