En dag kvar...

Åh-hu. Om inte allt för länge ska jag vandra ner till Emils dagis och hämta honom för näst sista gången - sorligt! Jag har precis skickat in uppsägningsblanketten och imorgon är hans allra sista dag. Sedan väntar en månads sommarlov innan hösten sätter fart med nytt hus, nytt dagis och nya vänner!
 
Även om jag knappt kan vänta med att få ta över nycklarna till vårt nya hem, och vår nya framtid, så känns det lite småtungt att han måste byta dagis. Har varit så löjligt nöjd med det han går på nu, och är såklart nervös för att det nya inte ska kunna matcha. Men Emil är framåt, social och nyfiken så det håller - så egentligen tror jag övergången kommer bli tuffast för den stackars mamman:) Dessutom så verkade dagiset jättemysigt och personalen väldigt bra!
 
Ikväll ska vi hem till ett vännepar till mig; David & Jenny, och äta middag. De bor så fantastiskt fint så jag har bara tänkt att suga åt mig inspiration inför vårt nya inredningsprosjekt! Sen måste vi inom butiken och köpa glasspinnar till alla barnen och choklad till de anställdas personalrum. Kanske klass 1 på fantasilöshet, men han har bara gått där någa månader så det får duga!
 
Här börjar Emil 1 augusti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0