Romantik deluxe!

Äntligen fredag! Åh, vad jag sett fram mot denna helgen. Den senaste helgerna har varit fullständigt ockuperade av precis allt möjligt. Har vi inte flängt land och rike runt så har vi haft besök eller varit bortbjudna. För all del; allt detta har varit supermysigt och kul på alla sätt - men nu känner vi ett oehört begär efter att vara bara vi.

Något av det absolut viktigaste när man lever i en småbarnsfamilj är att man inte glömmer bort att man är pojkvän/flickvän också, och inte bara förälder. Inte för att jag på något vis känner att vi ligger i en riskzon där (kär så jag spricker) men jag har då rakt inte tänkt hamna där heller!

Därför har vi bokat in hotellnatt och något som i min kalender kallas för "världens mest romantiska kväll!" Kan inte berätta så mycket mer eftersom jag faktiskt inte har en aning om vad han hittat på till varken boende eller middag! Men jag har en känsla av att detta kommer bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0