Aggi-kväll!

Lördagkväll. Storeman är på fotbollskväll, lilleman har somnat för natten och jag har en ostbågepåse som skriker efter att få öppnas. Ibland är livet helt enkelt på topp! (obs: livet är väldigt mycket på topp när både kärleken och sonen är här också men min ensamtid är bara min och den njuter jag av till max!)

Nästan hela dagen idag har spenderats i Oslo, när vi irrade runt i landets mest kaotiska trafikupplägg och fick till allt från köpcenter, till bilhandel och "svensk" pizza! När vi kom hem så fick Dan plötsligt väldigt bråttom iväg till middag och något som minst sagt verkade vara årets viktigaste fotbollsmatch (som enligt mina observationer inte riktigt verkar gå som önskat...). Jag och Emil har badat skumbad, blåst såpbubblor i mängder, lekt i solen på balkongen och haft långnattning. Mys!

Inledde lördagsmorgonen med en liten försenad 1½-års-present. Här hemma går det nästan till 100% i bilar nuförtiden, så vad vore den mer ultimata presenten om inte ett garage?
Förstår inte riktigt hur jag har lyckats få en biltokig son, men Dan är åtminstone nöjd och fyller huset med små metallbilar (?), och Emil klagar knappast...så jag får helt enkelt bara gilla läget! Kunde varit värre. Kunde definitivt varit värre.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0