Hyttetur!

Nu är vi hemma igen efter en helg med massa god mat, vin och sol på Orust tillsammans med min familj. Emil blev alldeles sjövild av att komma ut i skogen och sprang runt, runt, runt ute på gräset - lycklig som bara den! Dessutom fick vi firat min mammas födelsedag!

Och plötsligt från ingenstans föddes en ny längtan i mig. Något jag aldrig tidigare ens tänkt en tanke på och på en sekund kom jag den norska kulturen milslångt närmare. Men TÄNK vad mysigt med en alldeles egen liten stuga. Som man kan åka till lite sådär då och då. Ingen lyx och inget dyrt. Bara ett litet pyttehus inne i skogen, med en öppen spis och inte allt för långt till en badstrand. Där jag kan hänga upp små söta gardiner, och sätta ljusstakar i fönstrena.




Och sist men inte minst. Männen i hår:

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Underbar helg - men jag tycker absolut att både Dan och Petter ser bättre ut i sitt eget hår... :-D

2012-05-22 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0