MIN FÖRSTA BIL!!!

Jag har köpt en bil! Jag har visserligen inte ens i närheten av något man kan kalla ett körkort. Men så är jag ju inte heller riktigt känd för att göra saker i rätt ordning.
Exempel; standardplanen är 1. Bröllop 2. Hus 3. Barn.
Själv började jag med barnet, tog huset därefter och sparar bröllopet för framtiden:) Så varför kan jag inte börja med bilen och ta körkortet därefter? Prima plan!

Hursomhelst så är jag hellycklig över min lilla blåa halvskruttiga bil! Den är kanske lite smårepig, supertrång och relativt olyxig men den är åtminstone min. Dessutom är den liten och smidig, vilket betyder att en halvblind/lam smurf borde klara att parkera den, den har 5 dörrar (väldigt viktigt!), hade inte gått alls så farligt långt och var allmänt söt! Nu kan jag åtminstone övningsköra med något som inte borde klassas som jeep och som dessutom är en firmabil som jag är livrädd för att ens få ett dammkorn i lacken på.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0