Äntligen....

....finns det en blogg.se-app för android och det var väl banne mig på tiden!

Kanske inte så att det kommer skrivas några romaner då det krävs x antal yogaandningar per mening för att hindra att telefonen flyger in i väggen. Kanske jag helt enkelt bara borde lära mig att trycka på rätt bokstav?

Men ett litet pytteinlägg här & där kan väl inte vara sådär väldans svårt att få till?

Nu är det snart natti-natti som gäller här i huset. Imorgon ska vi upp extra tidigt, för det är nämligen ingen vanlig dag - det är Emils tvåårsdag!! Då vankas det sång, kakor och presenter på sängen och sedan bär det av mot ytterligare firande på dagis. Åh, jag kan verkligen inte fatta att han har blivit så stor. För två år sedan låg jag mitt i krystvärkar på sjukhuset vid denna tiden och hade väl närmast gett upp hoppet om att jag skulle komma ifrån detta levande. Och nu har jag världens härligaste lilla pojke. Livet är galet!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0