EMIL TVÅ ÅR!!!!

Hurra hurra hurra!

Imorse tassade jag upp alldeles löjligt tidigt och fixade en bricka med kaffe, saft, kakor och mackor. Mitt i allt så fick hans dopljus stå! Sedan smög jag tillbaka in i sovrummet och fick med mig en väldigt yrvaken influensaman upp ur sängen. Minst sagt imponerande!

Och så var det dags: grattissång, paket och massa kärlek till en förvirrad liten pojke. Han fick två småpaket nu på morgonen, varav ett var från mormor & bestefar. "Biiiii" sa han lyckligt när han såg den inslagna förpackningen vars form han garanterat kände igen från tidigare små-bilar han fått! (sjukt smart unge!). Av oss fick han ett litet matlagningssett till sitt kök vilket ledde till att vi fick smaka på en hejdundrandes massa delikateser som ägg med ketchup och stekt citron!



(jag vet att bilderna är vända på fel håll men den dumma appen bråkar med mig så ni får helt enkelt vända på huvudet alternativt datorn!)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0